חפש
צרו קשר

פלטפורמת Point Of View , דו"חות, טפסים ו - BI

  • BI - Business Intelligence
    מודול המספק לארגון מידע ניהולי, באמצעות Dashboard גרפי לניתוח ביצועים, ומסייע בקבלת החלטות באופן מהיר, תוך הסתגלות לשינויי מגמות ותרחישים בזמן אמת.
    • ה- BI מסייע בהצפת הערך העסקי החבוי במאגרי הנתונים הארגוניים ומאפשר לבצע בדיקה של הביצועים העסקיים בכל תחום ומחלקה, ביישום פשוט, תוך הפעלת פונקציות ניתוחיות שונות.
    • המערכת אינה מבוססת Data Warehouse, ולא מצריכה בנייה של קוביות (מבנה רב מימדי של הנתונים המסייע לאחזור מידע סיכומי וניתוחי במהירות). הארגון לא נדרש להשקיע זמן ומשאבים בתחזוקת קוביות ועבודה של אנליסטים שונים. בנוסף, ניתן לצפות במידע הן ב-  on-line והן ב- off-line בהתאם לסוג המידע המוצג בדו"ח.
    • יכולת הצפייה במידע בזמן אמת מהווה יתרון עסקי למנהל לגבי התהליכים שבאחריותו.  תיבחן עלות מול תועלת לגבי כל שדה, ובמידה והנתונים יוגדרו כ-'משתלמים' הם יוצגו ב- on-line).
       
  • פורטל דו"חות אינטרנטי
    פורטל המהווה שער מרכזי לכל הדו"חות, השאילתות והמסמכים בפתרון M3 , תוך שילוב מערכות נוספות בארגון בהתאם לצורך.
    הפורטל מאפשר הפקה, ניתוח והפצת מידע עבור עובדי הארגון או לקוחות וספקים, תוך ניהול הרשאות גישה לנתונים. ואילו פתרון M3 מאפשר לנהל את פורטל זה באמצעות תזמון הפקה והפצה של דו"חות, הגדרת התראות על אירועים חריגים שמתרחשים בארגון ועוד.
     
  • פורטל עיצוב טפסים
    באמצעות פורטל זה, ניתן ליצוא מסמכים גרפים מ- M3 דוגמת חשבוניות ותעודות משלוח, המאפשר לבצע עיצוב, אחסון והפצה של המסמכים במייל או בפקס. וכמו גם, ייצוא בפורמטים שונים ביניהם:  EXCEL, PDF, HTML, RTF ועוד.
     
דוגמא למסך BI (לחץ להגדלה)
דוגמא למסך BI (לחץ להגדלה)
דו"ח POV (לחץ להגדלה)