חפש
צרו קשר

DMP - ניהול ביקושים

מהי רמת ההצטיידות הנדרשת? האם להשיק מוצר חדש? האם ישנם מוצרים שאין הצדקה להמשך הייצור שלהם?
כלי DMP לניהול ביקושים, תומך באתגרים עסקיים אלה הפוקדים את הארגון, ומאפשר את התכנון הקרוב ביותר למציאות.
ה- DMP מעניק אינטגרציה של המידע, לצורך בדיקה ותיקון תחזיות ותקציבי מכירות.
מבין ההישגים העסקיים המתקבלים מהטמעת פתרון לניהול ביקושים כלולים:
  • צמצום הון המושקע במלאי והורדת עלויות אחזקה של מלאי
  • הפחתת כמות מוצרי פגי תוקף או מוצרים מיושנים
  • הורדת כמות ההזמנות המואצות.
  • בניית התחזית המקצרת את זמן תגובה ותהליך קבלת החלטות
  • תכנית ביקושים אחת, המביאה לשיתוף פעולה ארגוני בהשגת יעדי החברה
     
       דוגמא למסך ניהול ביקושים: