בניגוד למערכות CRM מן הדור הישן, שהיו מופרדות ממערכות ה- ERP בארגון, היום ברור כי זרימת המידע, האינטגרטיביות ושיתוף הפעולה בין מחלקות, הכרחיים לארגונים מוכרנים.
- פתרון CLM M3 מכיל את כל המידע העסקי על לקוחות שנאסף מכל המחלקות בארגון, ומנהל את קשרי הלקוחות באמצעות מעקב לאורך זמן כך שהוא מעניק תמונה מלאה ושקיפות מרבית לכל תהליכי השירות, שיווק ומכירה של הארגון עבור לקוחות קיימים או פוטנציאליים, אנשי קשר, פעילויות, הזדמנויות (Lead), צינור הפעילות (Pipeline), הצעות מחיר, הזמנות, משלוחים, סטטיסטיקות ועוד.
- פתרון CLM M3, בעל התמחות ענפית בתעשייה, זמין בכל זמן ומכל מקום, גמיש, קל לתפעול ומשלים את פתרון M3 המותאם לצרכי התעשייה.
- M3 CLM מתאפיין בגישת Thin Client כאשר השרת הוא זה שמנהל את כל התקשורת ולמשתמש ישנה תקשורת לשרת זה, תמיכה בריבוי דפדפנים, תמיכה בהתקנים מרובים דוגמת טאבלטים וזמינות להורדה לניידים באמצעות Apple App Store או Google Play