חפש
צרו קשר

פתרון M3 לענף ההפצה והקמעונאות

M3 הוא פתרון ERP בינלאומי מבית התוכנה של Infor, ספקית פתרונות ה - ERP השלישית בגודלה בעולם. הפתרון המעניק לחברות וארגונים בתחומי התעשייה, הקמעונאות וההפצה כלים לתכנון וניהול כל משאבי החברה תחת מערכת אחת ובסיס נתונים אחד.
פתרון ה-M3  מבוסס על תהליכים מיטביים (Best practices) ועל ניסיונם של חברות וארגונים מובילים בתחומם בארץ ובעולם.

בזכות ניסיונו העשיר של פתרון M3 בענף הקמעונאות השקעתה המתמדת של חברת Infor במחקר ופיתוח הפתרון של M3 מתאפיין בעושר פונקציונאלי של תהליכים מובנים קיימים ומיושם בתהליך קל, חסכוני ומהיר, ולרוב ללא צורך בתכנות או פיתוח תהליכים חדשים.

כל שנותר לארגון לעשות הוא לבחור את התהליכים המיטביים עבורו וליהנות מהתייעלות, שיפור וגידול תפוקה תוך זרימת מידע שוטפת בין כל המחלקות. 

89% מהקמעונאים בעולם כבר אימצו אסטרטגיה עסקית וטכנולוגית ליישום Omni-Channel  - האם גם אתם? 
ענף הקמעונאות הינו תחרותי מאי פעם. ולכן הקמעונאים של היום דורשים מערכת אשר תתאים לצרכים של לקוחותיהם. אלו מבקשים לבצע רכישות ב- 360 מעלות ולכן גם המערכות צריכות להתאים את עצמם לשינויים אלו ולאפשר להם ניהול תפעולי גמיש, להעצים את שרשרת הערך המותאם לצרכיהן. 

בין האתגרים הרבים העומדים בפני הקמעונאים:
  • התמודדות עם Omnichannel - הצרכן של היום יכול להתחיל את הרכישה שלנו במכשיר הסלולרי, להמשיכה במחשב הנייד ולסיימה בחנות עצמה. בכדי לא לאבד את הלקוח הקמעונאים של היום חייבים לנהל את תהליך המכירה לכל אורכו ולאפשר ללקוח לממש את הרכישה מכל מקום. דבר המחייב גם עדכון וסנכרון של מלאי 24/7.
  • ניהול מלאי עם ביקושים משתנים - קמעונאים מתמודדים עם קצב מהיר ומתחלף של ביקושים ועליהם להיות בעלי יכולת לתכנן נכון את המלאים ולחזות את ביקושים בכל עת. 
  • פתרון לקמעונאים בעלי מערך הפצה גלובאלי - פתרון גלובלי תומך בריבוי חברות, שפות, אזורי זמן ומטבעות שונים.
  • ניהול פריטים ומלאים - ניהול פריטים על פי סטייל (גודל/צבע) בתוספת מאפייני מוצר רבים בעלי אותו מק"ט, דוגמת רוחב ואורך תפר
  • ניהול חיי מוצר - ניהול יעיל של חיי מוצר לתמיכה בדרישות השוק המשתנות באמצעות PLM.
  • ניהול מלאים ומחסנים - ניהול מלאים ומחסנים באופן מתקדם בהתאם למשתני עונתיות, כולל חלון זמן למשלוחים
  • ניהול תחזיות וביקושים - ניהול ביקושים ותחזית בהתאם לקושי החיזוי הקיים בענף (עיצובים, עונתיות וכו').
בין לקוחותינו בענף הקמעונאות בארץ ובעולם: 


צפו בסרטון קצר שמציג איך אנחנו רואים את עולם הקמעונאות
We Are Retail