חפש
צרו קשר

עגם, תשלובת מפעלי מתכת, בחרה ליישם את פתרון ה ERP של Infor M3 בפרויקט בעלות של כמיליון שקלים.

לאחר שנת קורונה מאתגרת, ובחינה של  2ספקיות ERP שונות, הוחלט בחברת עגם חיפה, לבחור ביישום מערכת Infor M3 בין המובילות בעולם לתעשיות הייצור התהליכי.
הפרויקט יתבצע באמצעות חברת אינטנטיה, אשר מיפתה, יעצה, תוביל ותיישם את הפתרון התת ורטיקלי של Infor לתעשיית המתכת.
 
Infor M3  תחליף מערכת ותיקה שקיימת בעגם. המערכת החדשה מהווה פתרון ERP המתמחה בתת ורטיקל המתכת מותאם ומכיל את כל התהליכים התפעוליים והעסקיים הנדרשים לארגון: מודול ייצור, רכש, אחזקה, QA לוגיסטיקה וכן יכולות BI, בקרה תקציבית ועוד.
 
המערכת תאפשר לעגם חיפה לנהל את כלל התהליכים העסקיים של הארגון: ריבוי מפעלים וניהול מתקדם של תהליכים בין חברתיים, רכש, ייצור, ניהול עובדי קצה (טכנאים), כספים ועוד. בנוסף, היא תכלול הצגת נתונים בדשבורדים מתקדמים, לכלל משתמשי המערכת ובעיקר למנהלי התהליכים הארגוניים.
 
מר אלדד מאיר, בעלים של קונצרן עגם :" החלפת מערכתERP  הינה צעד משמעותי ביותר בכל ארגון. חפשנו רבות את המערכת הנכונה עם המיישם הנכון שיוכל להציג את הפתרון המיטבי לנו ולא פחות חשוב להוביל אותנו יד ביד מתוך ניסיון, הבנה והתמחות בתעשייה שלנו.
דווקא בשנה מאתגרת זו, היה ברור לנו שאנחנו צריכים לחשוב קדימה, להתקדם ולהתפתח. צעד זה, יזניק אותנו מבחינה טכנולוגית ויקדם אותנו אל עבר העתיד הדינמי והבוער גם בתעשייה מסורתית כמו שלנו"

יעקב כהן, מנהל מכירות אינטנטיה: " Infor M3 מתמחה בוורטיקליים שונים בעולם התעשיה התהליכית כאשר אחד מתת התמחויות הינו עולם המתכת. פתרון M3 זה,  יעניק לעגם חיפה את העתיד של ה- ERP לתעשייה כבר היום. ההתמחות הענפית בתעשייה, ממשק המשתמש מתקדם ונוח, מהירות, פונקציונאליות הגבוהה לתהליכים העסקיים ועצמאות תפעולית.
 
אנו גאים ומעריכים את בחירתה של חברת עגם שדווקא בתקופה זו ידעה לחשוב ולהסתכל קדימה אל עבר עתיד מתקדם בשיתוף אינטנטיה והפתרון המוביל של Infor M3.
 
 
 
 
 
הדר טבת, מנהלת פרויקטים בכירה: " חברת עגם תקבל יכולת של קונפיגורטור במעמד הצעת מחיר עד לתמחור מלא של פריט/עץ מוצר כולל שרטוט משלב הזמנה דרך שרשרת אספקה ועד לבית לקוח"
 
 
 
 
 
 
 
 
 


אודות קבוצת עגם,
קבוצת עגם הינה תשלובת מפעלי מתכת הינה חברת פרטית עם למעלה מ-40 שנות ניסיון בתחום.
לתשלובת 3 מפעלי ייצור ועיבוד מתכת בשטח כולל של כ- 50,000 מ"ר, המרכזים את מיטב הטכנולוגיה המודרנית והמתקדמת ביותר בחיתוך, עיבוד, ניקוב, כיפוף וריתוך ברזל, פלדה ומתכות מיוחדות, בעוביים ובגדלים מגוונים.
בין מפעליה ניתן למצוא את עגם חיפה - טכנולוגיות מתקדמות בעיבוד פח, עגם מעלות - פתרונות מפתח לתעשייה ו עגם עכו - פתרונות איכות בפלדה
לתשלובת עגם יותר מאלף לקוחות קבועים. לכל אחד היקף פעילות שונה המסתכם בעשרות אלפי עד מיליוני שקלים בשנה. בין הלקוחות הגדולים של התשלובת נמנים: משרד הביטחון ויחידות הסמך, פלסן סאסא, אורמת, רפא"ל, רמת"א (חברה בת של התעשייה האווירית), תעשיות לכיש (ייצור מכונות חקלאיות), אשטרום, אקרשטיין, עמיעד מערכות סינון, סימנס, ברייט-סורס, ועוד.
 

שתפו:


הגיבו:

צרו קשר: