חפש
צרו קשר

מתודולוגית היישום - מומחיות ענפית, התאמה מלאה, נוחות משתמש


מומחי Intentia, להם ניסיון רב ביישום פרויקטים מוצלחים, יודעים שעל מנת להגיע להצלחה מקסימלית, על חבילות ERP  בכלל ופתרון M3 בפרט, להכיל מענה מלא לשני נושאים עיקריים:
  • מענה לתהליכים העסקיים הארגוניים באמצעות Best practices של פתרון M3
    מתודולוגית Best practices שמקבל הלקוח, מסתמכות על ניסיונם של אלפי לקוחות M3 בארץ ובעולם ועל ההתמחות של Intentia במאות פרויקטים חוצי ארגון שבוצעו אצל לקוחות דומים.

    הדגש במתודולוגיה זו הוא על תהליכים ייחודיים לתעשייה הכללית ועל תהליכים ורטיקליים ספציפיים דוגמת מסחר והפצה, מזון ומשקאות, אופנה, אריזה, פלסטיקה ועוד, ועל ההתמחות של Intentia במאות פרויקטים שבוצעו אצל לקוחות דומים.

    למעשה, כל שנותר לארגון שבחר בפתרון M3 לעשות הוא לבחור את התהליכים המיטביים לו מתוך שלל  התהליכים הקיימים בפתרון - וליהנות מהתייעלות, שיפור וגידול תפוקה תוך זרימת מידע שוטפת בין המחלקות.

     
  • נוחות, קלות ופשטות השימוש על ידי מפעיל המערכת
    השלבים הראשונים ביצירת תשתית מידע ארגוני הם כמובן שלבי ההטמעה והשימוש בפתרון ERP. אך פעולות אלה אינן מספיקות בכדי להבטיח ניצול מלא של הפתרון, גמישות ארגונית וזריזות תפעולית. לכן, חשוב לאפשר הנגשה אופטימלית של המערכת למשתמש הקצה באמצעות כלים ייחודיים המלווים את המתודולוגיה ומעניקים סביבת משתמש נוחה, קלה ופשוטה.

    בין כלים אלה ניתן למצוא את כלי ה- Smart office המכיל עולם תוכן עשיר לעיצוב חוויית המשתמש, כלים לעיצוב מסכים, Work flow ועוד.

    פתרון M3 מגיע עם עושר פונקציונלי רחב ביותר כמו גם חוויית משתמש, המושתתת על סביבת משתמש אינטואיטיבית וחדשנית.

                           
Intentia בעלת הניסיון של מאות פרויקטים חוצי ארגון, מציעה אחת משתי מתודולוגיות יישום, בהתאם לצרכי ומאפייני הארגון:
  • מתודולוגית Smart step בנויה מתהליך יישום הכולל תהליכי ארגון ושיטות, ובחינת אפשרויות שונות ומורכבות, לביצוע התהליכים העסקיים.

    עם הפתרון החדש, שומר הארגון על עצמאות תפעולית ומבטיח לעצמו יישום אחיד גם באתרים נוספים ובחברות בנות בארץ או בעולם.

    יישום זה מתבצע ב- 6 שלבים, כאשר הראשון בו הוא התקנת פתרון M3  מבוסס practices Best, הכולל את התהליכים העסקיים האופטימליים עבור הלקוח.

    שני השלבים הבאים יוקדשו להגדרת הפתרון ותרגום ההגדרות לתהליכים עסקיים עדכניים במערכת.
    שלב הגדרת הפתרון יציג את האפשרויות האופטימליות השונות לביצוע תהליכים עסקיים בהתאם לפערים, מבנה תשתיות מידע, פלטים נדרשים וממשקים קיימים.
    מיד לאחריו יתורגמו ההחלטות לתהליכים עסקיים עדכניים במערכת באמצעות הקמת תשתיות מידע, בניית פיילוט והתאמת הטפסים.

    השלב הרביעי והחשוב מתמקד אך ורק בפרסונליזציה והתאמת ממשק המשתמש לחוויית המשתמש היעילה והנוחה על ידי התאמת זרימת תהליכי העבודה Workflow והתאמה אישית של דו"חות ופוטלים.

    בשני השלבים האחרונים תימסר המערכת ללקוח בליווי הדרכות פרונטאליות ותתקיים העלייה לאוויר בה יופעל הפתרון בסביבה היצרנית.

     
  • מתודולוגית Express נתפרה במיוחד על מנת לתת מענה לחברות בצמיחה ולארגוני SMB. במתודולוגיה זו אנו מציעים את המערכת של INFOR M3 כאשר היא מוגדרת ומוכנה מראש לתהליכי העבודה של תתי ענפים ייעודיים.
    הפרויקט מבוצע ב-5 שלבים ומתאים בעיקר לארגונים המעוניינים לאמץ תהליכי Best Practices האופייניים לענף אליו הן משתייכים. למעשה, הארגון מקבל את המערכת ממוקדת ועמוקה של  INFOR M3 כאשר היא מגיעה מוכנה מראש ומסגרת שעות להתאמות ייחודיות עבור הארגון.

    מתודולוגיה זו מעניקה לארגון תשתית בטוחה המותאמת לארגוני SMB ותומך באופן סטנדרטי בשינויים ארגוניים ופתרון אשר יוכל ללוות את הפעילות העסקית של הארגון ב-20 השנים הבאות.

בשתי המתודולוגיות, צוות היישום של Intentia, המורכב ממתמחי חווית משתמש ומומחי תוכן בעלי ניסיון עשיר, שם דגש על שימוש ביישומים הקיימים בפתרון M3 במקום על פיתוח יכולות חדשות.

הדבר מאפשר התאמה מהירה ונוחה של המערכת למשתמש הסופי, כך שהארגון זוכה להטמעה קלה ופשוטה, לחיסכון בזמן ובמשאבי הארגון ולייעול תהליכים ארגוניים כבר מהיום הראשון.

שתי המתודולוגיות נבנו בהתאם לניסיון הרב של מומחי Intentia בפרויקטים חוצי ארגון בחברות בארץ ומעבר לים.