חפש
צרו קשר

תשתית טכנולוגית - כלים מתקדמים ויישום מהיר מכל מכשיר ובכל סביבה

טכנולוגיית M3, התומכת ביישום והפעלה של פתרון M3, מעניקה סביבות  run-time פתוחות, תמיכה באדמיניסטרציה, ניטור, אבטחה וביצועים, תוך שימוש בסטנדרטים הגבוהים הנהוגים היום בתעשייה.

על ידי שימוש קבוע בסטנדרטים פתוחים ובארכיטקטורת SOA המוכוונת שירותים, מספקת טכנולוגיית M3 כלים מתקדמים לפיתוח (או התאמה) ויישום מהיר של אפליקציות אינטרנט, פורטלים, Web Services, ממשקים (כולל סט APIs מלא), והודעות  אוטומטיות, כולל מעקב אחר כל השינויים שנעשו.

המערכת כתובה ב- Java (ועל כן ניתנת להפעלה ב- Multi-Platform), תומכת בסביבת וירטואליזציה, ומאפשרת הפעלה בסביבת ענן.


לפתרון M3 יכולת עבודה מלאה מכל מכשיר נייד. המוצר מכיל ממשקים מותאמים עבור סמארטפונים וטאבלטים, שבאמצעותם מרוויח הלקוח סביבת עבודה בלתי מוגבלת, בכל זמן, מכל מכשיר ומכל מקום.

M3 Enterprise Collaborator
מנגנון המספק אינטגרציה מבוססת-הודעות בין פונקציות מתוך סביבת M3 לבין אפליקציות חיצוניות שונות, במטרה לאפשר שיתוף פעולה תהליכי/עסקי בתוך הארגון ובין ארגונים שונים.

M3 Adaptation Kit
סביבת פיתוח משולבת (IDE) עבור המנוע העסקי של M3. היא בנויה כ- plug-in עבור סביבת Eclipse, ומיועדת למטרת יישום שינויים ופתרון תקלות הקשורים לרכיבי המנוע העסקי של M3.

M3 Metadata Publisher
כלי המספק אינפורמציה על מבנה בסיס הנתונים של M3, ומאפשר הצגת נתונים באופנים שונים כגון, שדות בקבצים, שדות/קבצים בתוכניות, ותוכניות העושות שימוש בקבצים השונים.
 
M3 EDI (Electronic Data Interchange)
פתרון ה- EDI של M3 מורכב משלושה חלקים:
  1. (M3 Enterprise Collaborator (MEC - (מתואר לעיל)
  2. סט מפות לפי תקני ה- EDI השונים (כגון EDIFACT, ANSI X12) באמצעותו ניתן להתקין את המפה הרלוונטית והמתאימה ביותר להעדפות הארגון ביישום ממשק קל ומהיר, מאחר ואין צורך לטפל בפענוח פורמט ההודעות.
    המפה מבצעת פענוח אוטומטי הנדרש לפי התקן בשימוש.
  3. מנגנון EDI Broker (כתוכנת צד שלישי).
ה- "MEC" משמש מרכז הפתרון, על ידי כך שמבצע מיפוי של הודעות ה- EDI בפורמט XML.

M3 Web Services
שירותים (services) ללא תלות בפלטפורמה שבשימוש, מבוססי XML, החושפים פונקציונאליות עסקית לצורך יצירת ממשקים בין אפליקציות. השירותים בנויים על סטנדרטים פתוחים, כגון TCP/IP, HTTP, Java, XML, כאשר פרוטוקול התקשורת העיקרי הינו SOAP.

Grid
שרת אפליקציה מבוזר, המספק סביבת run-time מבוזרת עבור אפליקציות אחרות.
באמצעות Grid ניתן להתקין ולהריץ אפליקציות ולאפשר להן להתרחב (scale-out). כמו למשל, ביצוע התקנה וקונפיגורציה של אפליקציה מסוימת בזמן שאפליקציות אחרות נמצאות בשימוש.

האופי המבוזר של Grid, מאפשר למשל, ש- Instance  אחד שלו יכול להשתרע על פני מספר מכונות שרתים שונות.

Event Driven Architecture
ה- "Event Hub" של M3 משמש לשליחת אירועים בין אפליקציות M3  השונות. הוא מאפשר לאפליקציות לחשוף מידע היסטורי עבור אפליקציות אחרות, אשר מעוניינות בקבלת אותו מידע.



טכנולוגיית Infor M3 מרכזת את כל הפעולות האדמיניסטרטיביות העוסקות בניהול אפליקציות M3, תוך צמצום עלות הבעלות (TCO), פישוט פעולות תחזוקה מיותרות (עד הימנעות מוחלטת מהן), וייעול מקסימלי של ניצולת משאבי המחשוב של הארגון.
טכנולוגיית M3 מאפשרת להתחבר, להגדיר ולהתאים אישית את M3, כולל התאמה של פורטלים ייעודיים, ממשק משתמש ויישומים.