חפש
צרו קשר

פתרון M3 – פתרון מחשובי ייחודי, כלל ארגוני ובינלאומי

M3 - Make, Move, Maintain
M3 הוא פתרון מחשובי כלל ארגוני המסייע לחברות בינוניות וגדולות בתחומי תעשיית הייצור וההפצה, לשפר את תהליכי הליבה הנהוגים בארגון, לאמץ שיטות עבודה יעילות, לחסוך בעלויות ולשמור על יתרונן הענפי היחסי בשוק.



מעבר לחווית המשתמש הייחודית אותה מעניק, מתייחד הפתרון בהיותו בינלאומי, רב לשוני ורב מטבעי, המעניק גמישות ניהולית בסביבה הייחודית והמורכבת של חברות עסקיות (מקומיות או גלובליות) מתחומי האריזה, פארמה, פלסטיק, מתכת, ההפצה, הציוד, האופנה, מזון ומשקאות, או ייצור תעשייתי.

פתרון M3, שתוכנן והותאם לצרכים הספציפיים של ענפי התעשייה, מרכז את המידע על התהליכים העסקיים בארגון, ומשתלב בכל הנקודות האסטרטגיות, ובכך משמש כלי פיקוח וניהול מתקדם על פעילות הייצור, שרשרת אספקה, קשרי לקוחות וספקים, תהליכי מחסן והפצה והניהול פיננסי.



פתרון M3 מעניק לארגון:
  • סקירה ותצוגה מלאה של לקוחות בתהליכי שיווק ומכירה, או בתהליכי שירות לאחר מכירה
  • יישומים לניהול פעילות יחידות נפרדות בארגון, הפועלות תחת מגבלות רגולציה שונות
  • מעקב מלא אחר תהליך הייצור וההפצה באמצעות ניהול פרטני של מספרים סידוריים, ציוד, עצי מוצר, דגמים, צבעים, מידות, מוצרים משלימים או מוצרי לוואי
  • כלי ניהול, ניתוח ושליטה על כל הפעילות העסקית של הארגון, בהתאם לרגולציה המקומית.

יישום הפתרון מתבצע בשיטת Best Practices, המבוססת על התהליכים המיטביים לכל ענף המיושמים אצל מאות מלקוחות M3 ברחבי העולם ומאפשרת לארגון הזדמנות ללמוד מן הניסיון העולמי הרב הנצבר בתחום עיסוקו.
השיטה מאפשרת לבחור את התהליכים האופטימליים והמתאימים ביותר, מתוך מגוון התהליכים הקיים במערכת.

גם לאחר תהליך ההטמעה, מאפשרים תהליכים אלה לארגון להתייעל, להתפתח ולשנות תהליכים עסקיים דוגמת רכישות, מיזוגים, פתיחת פעילויות ייצור וסחר חדשות בארץ ובעולם ועוד.




מענה ייחודי, מלא ואינטגרטיבי לארגון שלך
M3 מורכב מחבילה של 4 פתרונות שונים, שביחד מאפשרים ניהול אינטגרטיבי ויעיל של כל תהליכי הליבה והתהליכים העסקיים בארגון.